Thursday 12 January 2012

Frienship

Ketika Mula bertemu terasa bagai telah lama bersua..
Kau sambut hulur tangan ku bertegur sapa penuh mesra...
Masa terus berlalu dan kita tetap seiringan berjalan ..
Menempuh onak liku,
Lalui semua bersama...

haha....godek2 youtube jumpa lagu fav aku lak...
haishhhh...
wooo best giler kan aku ada kawan macam mereka2..:D
always with me... farahin thanks a lot for being my friend... paling lama wokkk about 9 years kan????
waaa... tak sangka kann..
hurmmm yg lain pun aku tak lupa...
buat aku happy bila ada 2 org kawan yang always dengan aku kat matrik ni...
mira and sufie..
thanks both of you :)
hopefully tak lost contact okay lepas matrik...
both of you the best friend kat matrik..
adehhh rindu kau la far...haha...
bila boleh hang out sama2 ek...

dedicated to, far ,az, myra, sufie ,wani, kima, syahira, thanks okayyy...:D


#dah berjaya korang jangan lupa aku tau...:D 

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com