Saturday 14 January 2012

respect yourself

Assalammualaikum w.b.t...
topic?
Respect yourself?
maksudnyer???
Penglaman aku la kannn.. ramai yang tak respect diri...???
why??????
okayy aku pon tergolong jugak la kan...
so dari semua cerita yang aku pernah dengar and pengalaman aku sendiri... semuanya atas diri sendiri... kenapakah?????????

sebab kurangya keyakinan diri tu.. termasuk aku...
dengan macam2 problem kan..so mula lah nak salahkan diri.. means kita tak hormat diri kita kan.
let's start new life...
huhuhu...
aku pon nak start hidup baru... hopefully i can.. :D

#tak perlu salahkan diri di atas apa yang terjadi, tetapi perbaiki agar lebih baik :)

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com