Sunday 8 January 2012

Penangan OMBAK RINDU

Assalammualaikum..

actually aku baru je lepas tengok movie ombak rindu..

penangan dia haishhh... tak boleh blahhh...

especially kat adik aku tu...

"along jom la tengok ombak rindu"

haha... memang agak sukar la kannnn...

dulu novel ombak rindu ni popular seyhh..

jap2 letak pic ek..:D

haha... cerita ni memang sedih kan...

bila aku tengok movie memang lain sikit la tapi story dia sama jer..
dah namanya adaptasi kan....

memang tak boleh direct sama la kannn...
aku pon terkena gak penangan ombak rinduuu

dari cerita ni...
kita boleh takrifkan cinta ni bernilai sangat-sangat bagi yang tahu menghargai kannn

jika kita terlalu sayang kan seseorang tak bermakna kita harus memiliki kan???

it is better kita belajar mencintai seseorang dengan ikhlas

supaya perkataan redha sebati
dan pasrah bukan bermakna kita menyerah kan...

setiap umat manusia dicipta berpasang-pasangan...

so korang please hargai someone yang korang sayang sangat kan..??

#learn what is love and how to love perfectly then you can love somebody..:)

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

2 comments:

Nurul Farahin said...

B, aku tgk movie ni xde perasaan. Sy asyik buat muka berkerut je bila tgk movie ni. hahaha =.='

اسمي نور هذيقه said...

tengok cite ni dah mcm cite lawak pun ade.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com