Wednesday 19 September 2012

stress bermula

hye3, terasa macam jarang update blog kan? actually ni pon malas nak update kerana dan kerana kerja yang berlambak ni,tapi disebabkan kestressan yang sukar dibendung lagi , rasa macam nak meletup baik aku relaxkan otak yang tengah serabut ni 

kenapa dan kenapa? kerana dan kerana disebabkan satu assignment yang diluar bidang otak aku, IT! oh no satu subjek yang wajib then how aku nak buat?

ho to compare the processor, software bagai, hardware yang aku kurang faham, operating system lagi??? tolonglah sakit kepala ni rasa macam nak pecah jer!

dan satu kebanggaan bagi aku dengan menyusahkan diri ambil terlalu banyak nescafe, its around 3 sachet in one hours! sebab dan sebab tak boleh nak buat apa lagi!

andai ada salah sorang rakan aku yang expert tolong lah aku, dlm seminggu lebih je nak hantar ni!

i try my best!

*rasa nak tido je puas2*

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com