Sunday 3 February 2013

Beto Khusyairy

kepada pembaca setia sangat la tu kan, well biaq pi la ampa nak baca ke dak, kami tak heran tapi yang baca tu thanks :') terharu sangat-sangat ni *sobsob* hihi~

memandangkan lama la sangat macam tak  update tapi merenung dashboard tak tau nak post ape, just wanna share sesuatu de ngan korang, "SAYA PEMINAT BETO" diulangi bahawa "SAYA PEMINAT BETO" apa? tak jelas, okay lastly "SAYA PEMINAT BETO" .

tak nak tahu? ade kesah ? ini blog bukan antum yang punya ini blog "HAZIQAH ALBAB" yang punya~
hewhew abang hot sentap, kakak bajet comel, mak cik dan pak cik yang awet muda jangan marah jangan bengang kita hidup kena banyak bersabar~

soo,anda ada masa 5SAAT sahaja untuk meneruskan pembacaan anda~

5~
4~
3~
2~
1~
0~

walaupun entry ni tak berapa nak menarik let's check it out


Nama sebenar: Nurkhusyairy Zakuan Bin Osman
Nama panggilan: Beto Khusyairy
Tarikh Lahir: 19 February 1980
Umur: 32 tahun
Pekerjaan: Pelakon
Kelulusan: Diploma perhotelan Universiti Teknologi Mara


so korang tak perlu tahu banyak-banyak la kan pasal dia, bukan korang peminat dia kan? kenapa aku minat dia? 
Aku suka cara dia bercakap, muka nampak confident, dan muka dia sangat unik, aku tak tau kenapa tapi muka dia macam something different. Aku start minat dia bila first time tengok dia berlakon, orang lain beranggapan beto je pon~~ but for me, he is better than Aaron Aziz~ opssss terlepas, sebab aku lagi minat dia dari Aaron aziz, teringin jumpa Beto ni, tapi apakan daya, ssyira telah menemui nya terlebih dahulu,, hikhik.. 

*ini entry suka-suka punya so biarkan sahaja :P





Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com