Friday 8 February 2013

Result : Dean List

hyeee lately memang tak de topic nak drop, mungkin dah terlampau taksub kepada twitter? hihi,
so result aku dah keluar so for those reader yang mungkin sengaja baca atau terbaca topic ni, harap maaf jika anda bertanya berapakah pointer saya, saya takkan jawab kerana dan kerana, saya ada sebab sendiri, anda hormat saya, saya hormat anda. :)

sebabnya:
1-prinsip nak kekalkan pointer biar naik jangan turun, so diam lebih baik
2-nak parents jer tahu
3-Pointer sekarang bukan pointer akhir
4-Tak nak ada yang membandingkan dan dibandingkan
5-Tak nak ada yang saling merendah-rendah kan
6-Ilmu bukan pada pointer
7-selagi belum akhir sem belum tentu kita di atas

yang aku boleh nyatakan kat sini, Alhamdulillah seriously sangat2 takut bila nak tengok result dengan pening kepala, susah hati, nak termuntah semua ada la, al maklumlah kecewa sebab ade 3 , 4 paper yang tong tang kann, susah kot.. tough2 kalau diberi pilihan agaknya mesti ada yang nak tukar course macam member aku sebab tak tahan, tapi minat punya pasal go on la, tapi aku rasa semua course sama je kalau tak baca buku tong tang jugak kan, dengan result mid sem aku yang entah pape tu, dengan penuh debarnya, keluar dekat skrin laptop tapi aku tutup skrin sebab takut, kuatkan hati tengok jugak result, semua sibuk dah tanya kat twitter IM kat fb tapi aku cakap tak check lagi, so slowly buka skrin benda pertama aku buat?

Aku terus sujud syukur masa tu juga,dah tak fikir ape lagi dahhh, Alhamdulillah dekan, aku bahagia sebab orang kata course aku susah nak jumpa budak melayu dekan, haishh takut kot. lepas tu kawan2 tanya aku cakap jer tak Dekan sebabnya orang pertama bukan dieorang, aku terus call ibu then dengan nangis-nangis nyer bagi tau ibu dengan ayah, Masih diberi kesempatan untuk kekalkan dekan macam matrik dulu, So aku buktikan kat lecturer matrik aku kami budak matrik pon mampu perform , Alhamdulillah~~ tapi kawan2 aku sorg pon tak tau pointer aku, so harap anda hormat saya yer, saya perlukan masa 3 tahun lagi untuk bagi tau anda , doakan yang terbaik,

*Tahniah buat sahabat2 yang dapat DL tu , yang tak dapat, jom start dunia baru next sem :)
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com