Saturday 23 February 2013

Sem 2 Begin!

Hye actually dah lama nak update tapi apakan daya tak sempat nak buka laptop dan menaip dengan panjang sekali, facebook dan twitter terabai seketika hanya mampu terpampang diskrin handphone sahaja, sebab macam-macam nak kena buat, okay nak diceritakan tapi dah seminggu lebih rasanya dekat sintok ni kan? so disebabkan ada kecelaruan pada jadual aku, dengan jam kredit tak cukup terpaksa aku skip satu kelas untu buat add drop *ala satu kelas je pon tak luak langsung kan?*
eh jangan salah anggap begini ceritanya, aku ni pelajar akaun, so secara tidak langsung keinginan untuk merangkul degree dan professional course sangat membuak-buak, so aku decide untuk drop subjek etnik paper seribu yang senang dan aku add paper up lagi kononnya la kan, dua ribu je pon, so nak pergi tu punya la payah nak explain dengan organizer add drop, nak alasan munasabah last2, aku dapat la jugak dan jadual yang seperti dirancang sangat cantik sekali~~ nak tengok???


ni la jadual baru saya, bahagia semua class habis awal, hikhik pandai tak saya susun jadual sendiri? *okay ini semua poyo* dan seminggu ini tak de buku langsung, ingat nak cari buku intermediate accounting yang mahal sangat tu tapi my lecturer said, tak ada sampai minggu ke -7 , so macam mana kami nak belajaq nanti? emm sebab intermediate ikut standard FRS, professional so mana boleh mengharapkan nota kuliyah sangat~,, cari punya cari rezeki datang senior baik hati nak jual buku tu kat saya so dapat lah half price, inilah buku dia~


cantik lagi buku ni dari harga RM128 dapat murah , selamat duit aku tapi menjadi persoalan baucar nak dilaburkan ke mana? masih ada 2 buah buku yang terkandas, finance dan applied eco tak tau nak cari mana, haiyaaa somebody help me,

emmm so far subjek sem 2 sangat tough sebab totally standard international punya, jangan ditibai nanti merana =.='


*harap dapat maintain pointer lagi ..aammiiiinnn


Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com