Saturday 21 July 2012

Ahlan Wsahlan Ya Ramadhan :)

Assalammualaikum wbt,

Alhamdulillah hari ni berjaya berpuasa 1 hari dan aku bersyukur dapat menemui ramdhan untuk yang ke-19 kali, al maklumlah baru 19 tahun hidup tak macam orang tu dah 22 kali jumpa ramadhan :)

sebenarnya entry kali ni nak menjemput kehadiran ramdhan ye la, tahun lepas aku puasa kat matrik jer :'( ,sahur memang payah la aku nak bangun kan, berbuka? of course bersama room mate tersayang :)

so kalian2 kat luar sana kalau tak rasa pape bulan ramadhan ni memang pelik la wei, korang tak terharu ker dapat sambut puasa? terharu la sikit ada yang tak sempat sambut puasa , emm tahun ni aku tak dapat sambut puasa dengan atok sekali, sedih tapi Allah sayangkan dia kan, kita kena terima

soo korang2 kat luar tu buat amal lebih2 sikit bulan puasa ni kerana pahala nya berganda2, bila pahala berganda nafsu pon take over job syaitan, nafsu akan menggandakan usaha nya untuk menjerat manusia, so korang kawal nafsu kay? inshaAllah ramdhan kali ni sangat bermakna, nanti raya pakat2 mai datang rumah saya yer :)
 okay terima la ucapan ikhlas dari saya


*harap dapat puasa penuh*

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com