Saturday 28 July 2012

Hari terakhir bekerja !

Assalammulaikum wbt, tanggal 28/07/2012 merupakan hari terakhir aku bekerja*tak sabar actually nak balik*
then dengan muka tersenyum nya la kan aku pergi kerja , dan agak awal la kan aku pergi kerja,

sampai jer nampak kak nana *semalam die tak datang kerja sebab terlajak tidur* so aku nak tanya die something,'sahur pukul berapa?' tapi niat terbantut sebabnya dia cakap kat aku "hari ni pon akak last kerja"

aku dengan muka terkejot beruk nya tapi why? so aku dah tau la kan jawapan nya, meeting tadi depa siap cakap 'hari ni kita akan kehilangan dua orang pekerja sebab nak berhenti' *okay im still alive* haha..\

so kerja hari ni aku mengadap kak fina la, and she always said 'iqah, akak nak ikot iqah la' then aku cakap 'jom pakat ramai kita pi kedah na'

so korang nampak kan main point kat sini, sebenarnya panjang lebar kalau aku nak cerita kan apa jadi on the last day, tapi aku nak tunjuk kat sini yang pergaulan sesama manusia harus diperkukuh supaya ia sentiasa menjadi ingatan kepada sahabat2 kita..


*kak fina next week kita buka sama2 kay, tak payah nak sedih sangat la kan, hidup lagi ni*

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com