Tuesday 17 July 2012

Akhirnya,, :)

Assalammualaikum wbt, detik 13 julai 2012 semakin mencemaskan bagi student stpm, lepasan diploma, matrikulasi especially aku la kan, memang nervous giler + excited nak tau mane la aku akan continue degree aku dan aku berharap first choice aku iaitu UUM bachelor in accounting terpampang depan skrin laptop, sampai demam-demam dibuatnya, korang ingat nak tunggu pukul 12 tu kejap ker? lame seyhhh so aku ni jenis tak menyempat so aku on dan on la, tepat pukul 10pagi 13 julai 2012 terpampang



SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTA
SESI AKADEMIK 2012/2013
PROGRAM PENGAJIAN LEPASAN STPM/SETARAF




No Kad Pengenalan / My Kad:93100414XXXX
Kategori:P - ALIRAN PERAKAUNAN : MATRIKULASI KPM/ PASUM/ ASASI UiTM
Angka Giliran/No Matrik:MA112368XXXX
Nama:NUR HAZIQAH BINTI HUSSIN
 
TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut:

PROGRAM:UE02 - SARJANA MUDA PERAKAUNAN DENGAN KEPUJIAN
IPTA:UUM - UNIVERSITI UTARA MALAYSIA
URL SURAT TAWARAN:http://www.uum.edu.my/kemasukan



CATATAN : 
1) Calon boleh mencapai Surat Tawaran melalui laman web IPTA mulai 16 Julai 2012 dan calon WAJIB mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN pada atau sebelum 22 Julai 2012.


Masa tu jugak lah aku menjerit dan suddenly air mata aku mengalir, bersyukur sangat2 walaupon aku bakal
orang kedah :) tapi impian aku nak masuk the best of university of accounting terlaksana, mane2 pon same jer actually tapi teringin sangat merantau ke negeri orang, asyik selangor jer bosan kan, Alhamdulillah,

Thanks Allah, my parents, friends, family lecturer and everyone :)

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

1 comment:

Anonymous said...

Hi, boleh tanya something tak? If daripada diploma IT nak sambung degree Accounting dkt UUM ni boleh ke? Sbb mostly Uni nk ada diploma Accounting if nk sambung degree accounting. Sorry cuma bertanya. TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com