Tuesday 12 June 2012

cerita yang membosankan

Assalammualikum wbt, memandangkan aku dah lama tak mengupdate blog diatas sebab-sebab terlalu penat dan kering idea, terpaksa lah aku menghentikan bebelan luahan rasa yang entah pape ini, agak skema disitu, but i don't care, who are you to judge me? okay just kidding, actually aku sempat online facebook je pon itu pon just tengok2 untuk menghilangkan rasa bosan, dan penat i think la.

memandangkan dah dekat sebulan aku kerja aku rasa 'bila la nak sambung study lagi ni? tak tahan dah nak tunggu bulan 9' well tu la aku, bila dah kerja nak study, bila study sebok nak kerja, haishhh mane tak nyer aku rasa terlampau busy kot bila kerja ni ,mane tak nyer dengan kerja yang banyak, semua nak cepat, nak rehat pon malam jer, bila balik kalau dah pukul 11 ,12 tu haishh mata berat jer, kalau tak 3,4 pagi pon segar-bugar je kot.


dan aku pon tengah kekeringan idea sekarang :)

so, aku rasa better aku bebel jer ape yang aku nak kan? and sebenarnya dalam hati 'bila nak berhenti kerja ni'  :) jangan di tanya kenapa dan kenapa , tapi tak kerja agak susah nak beli ape yang aku nak kan? nak tak nak kena la kerja sementara waktu ni, takkan nak jadi pengganggur terhormat pulak kan? memang tak la kan, duduk rumah bangun tengah hari bila matahari tu dah terpacak atas kepala baru nak bangun tidur? memang tak la.. tak pasal-pasal kena reject jadi menantu.. :P

setelah berfikir dan fikir lagi, aku decide nak kerja sampai la aku dipanggil untuk sambung, but soalan ni mesti selalu dalm otak aku 'matrik kenapa habis awal sangat? kenapa tempoh rehat tu lama sangat?' gila lah aku ni, dulu sebok nak habis matrik, bila dah habis, kerja membebel jer tanpa henti, okay korang tak dengar, mereka mereka yang tertentu dengar la, :) 

dan aku nak stop bebelan aku yang agak mebosankan yer :P

*kalau dapat jadi akauntan, senyum lebar la aku*



Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com