Monday 18 June 2012

Kami Berlima :)

Assalammualaikum wbt ,

Memandangkan aku semakin lost idea untuk menghasilkan karya yang semakin membosankan diri, so tak dela aku drop entry baru dan memnyibukkan diri dengan touch-up belog :)
boleh pulak aku dapat idea nak drop pasal kawan-kawan aku ni, tak salahkan dan sangat-sangatlah digalakkan .

memandangkan mereka mereka ni dah jauh dari aku, so perasaan rindu tu makinlah menebal kan?
so aku tergerak hati pulak nak cerita macam mana aku dan mereka-mereka ni boleh rapat :)

Nurul Farahin Osman 

okay ni farahin, depan family die aku panggil nurul, kadang-kadang aku panggil far, first time aku kenal die masa sekolah rendah darjah 3 tapi masa tu aku tak rapat pon dengan dia, just kawan biasa but masa aku darjah 5 rasanya on the first day of school dekat sekolah agama la kot, aku duduk sekali dengan die dan hafisah , dari pada situ la aku rapat giler dengan die, masa form 1 pulak aku dengan die terpisah kelas, so die pulak dapat asrama , then tinggal lah aku keseorangan. :(
one day, dia bagi tahu aku yang die nak keluar asrama, Allah je la tahu macam mane aku happy giler masa tu, then aku dengan die stay together in the same class sampai la kiteorang form 5, masa cuti lepas spm tu pon kerja sekali gak, macam belangkas , dan aku selalu teringat our math teacher puan hamidah selalu confused antara aku dengan far .. agak pelik disitu sebab aku rasa muka tak sama pon kan.sekarang ni farahin belajar kat uitm dan aku pulak dapat matrik , memang terpisah la kan tapi aku dengan die still contact :)

Nur Hazwani Ghazali



okay ni wani,dia ni ala-ala ustazah gitu, i mean cara dia cakap ,pakaian dia, memang ciri-ciri ustazah pulak aku tengok, untung siapa dapat dia ni :)
aku kenal dia masa form 1, masa tu aku tukar kelas ,mula-mula tu aku tak dela tegur die pon, aku selalu dengan 3 dara ni umirah, fazlin dan shafiyyah, memandangkan dengan dieorang je la aku boleh rapat kan selepas pemergian farahin ke asrama *eceh*.
if i not mistaken lah,  aku kena tukar tempat duduk rasanya la, from there aku selalu jugak lah borak dengan wani ni, yang aku ingat pasal aku dengan die handphone aku same dengan die,, dan bila farahin masuk balik smks4KD baru aku tahu yang farahin dengan wani ni dah kenal lama, satu sekolah rendah tapi wani pindah sebelum aku masuk sekolah tu . kecilnya dunia. wani pon matrik jugak tapi die amik sains la , kiteorang still contact kat facebook la memandangkan die ni sejak cuti rajin bebenor online nyer :)

Farah Sherina Abedol Malik

ni farah budak yang sangat2 baik la katakan, serious die ni baik giler, aku pon lagi kejam dari die , ala-ala perempuan melayu terakhir gitu :)
die tak suka letak gambar die, tapi memandangkan topik aku ni pasal friends tak salahkan aku mempamerkan muka die yang cute ni.
Aku kenal die pon masa form 1 tapi dari wani jugak lah, aku satu kelas dengan die dari form1 -form3. form 4 aku terpisah la, die decide tak nak amik akaun so die just amik pure science. aku, wani , farahin pulak decide teruskan die kelas yang agak tough pure science + akaun . masa ni la aku dengan die tak banyak bercerita kerana dan kerana kiteorang jumpe waktu pagi, rehat dan balik, itupon kalau sempat, kelas tak sama kan nak buat lagu mana, die ni pulak suka sangat melukis, aku ingat lagi die bagi surat kat aku bawah sekali mesti die lukis anime dan letak nama aku, aku simpan lagi kot surat tu, nak tunjuk kat anak cucu aku , hehe 
sekarang die baru habis foundation di UNISEL, so die dengan aku degree sekali la, dan walau apa pon, still friend sampai bila2.

Nuril farahin osman


adakah anda confused? haha, ini nuril .nama dia sama kan dengan nurul farahin osman? adakah mereka kembar? cari sendiri la okay :) untuk mengelakkan kekeliruan aku decide panggil nuril , tak de la dua2 pandang sekali bila aku panggil, die ni agak funny dan cute, aku kenal dia masa sekolah rendah tapi tak kawan pon, lain kelas kan, bila sekolah menengah tu aku tak tahu pulak die dapat asrama, die pon macam farahin jugak dapat asrama then patah balik, dari situ la aku rapat dengan die, satu kelas sampai form3 jer, form 4 die sekali dengan farah, die ni dengan farah macam belangkas, berdua jer.. minat pon same kan , sekarang die di UITM , course same dengan farahin, dieorang ni semua nak samakan? haha, aku jarang contact die kerana dan kerana die pon busy :)

memandangkan kiteorang kenal pon dari form 1 so agak lama berkawan dengan dieorang ni and setelah lama tak berjumpa kiteorang decide nak jumpe. aku tengok muka wani berseri2 dapat berkumpul macam dulu :)
so entry ni kira special giler untuk dieorang, farahin jangan reply entry ni ya, wani jangan marah ya, farah pulak sorry saya letak picture awak, setelah lama tak berjumpa , alhamdulillah.


*harap dapat jumpe lagi*
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com