Thursday 28 June 2012

Oh Nikon D3100!

Assalammualaikum wbt, mood aku geram geram dan geram,

kenapa dan kenapa? geram giler tengok Nikon D3100 terpampang kat merata-rata tempat, seriously aku suka sangat kamera tu, for me PERFECT!! why? korang google then cari kenapa aku suka sangat D3100 tu, nanti aku pulak jadi promoter explain semua tu,

kerana sakit hati tak dapat memilikimu then aku search la kat internet yang tengah slow giler2 ni, price die dah turun, promotion actually, hari tu search RM1899.00 (body je k) then aku search tadi price die RM1690.00 (lenses+bag+memory 8gb) , okay nampak taK ke'excited'an aku ni??? dannnnnnn aku pon bagi tau lah ayah tentang niat aku yang suci dan murni ni, he said 'tak payah' then aku mula la memuncungkan muka then dalam hati' tak pe, guna duit sendiri je pon mesti boleh punye'
dan tanda-tanda ayah aku nak bagi beli tu dah nampak, suddenly ibu said baik ayah beli TV, okay aku agak kegeraman disitu, tapi its okay, one day dia akan bagi beli jugak, eh TV? apa kaitan lak TV dengan camera, benda yang berbeza sangat kot, haishh sabar je la. slow2 mesti boleh punyer.. agak-agak kalau aku beli baru bagi tau ape ibu cakap? dia akan cakap'baik simpan duit tu untuk study' .. :'(

*sabar itu separuh daripada iman*

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com