Tuesday 19 June 2012

Demam Bola !

Assalammualikum wbt,
memandangkan sekarang ni musim Bola la kan, UERO2012 so aku rasa entry aku ni agak follow trend la, demam bola? well, korang jangan nak menipu kalau musim bola macam ni tak de yang sanggup stay up sampai pagi semata-mata nak tengok bola. lagi-lagi lelaki kat luar sana , berkorban apa saja demi bola,

nak dijadikan contoh, ayah aku . dah elok-elik tidur boleh pulak aku dengar televisyen on tengah-tengah malam, cerah je mata dia tengok bola, tak tau ke kerja esok? haiya demam sudah...
one day tu, aku berdebat dengan ayah aku pasal nak tengok tv, aku nak tengok drama melayu ayah aku nak tengok bola, berdebat habis la.. 

lagi satu, status kat facebook semua bola, gila bola betul mereka mereka ni, kawan aku pon sama tapi boleh dikawal dan die seorang perempuan :)
can u believe it? haha, aku percaya jer kerana dan kerana minat terhadap bola pon dah ada dalam diri aku, kalau korang tanya fav team member aku tu mesti die akan jawab 'GERMANY" and of course aku pilih germany sebab dan sebab aku pernah tengok skill dieorang main bola tu, so untuk aku GERMAN layak ke final ! 

*MR.MNH anda pon sokong GERMAN kan?*

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com