Monday 25 June 2012

SubhanALLAH :)

Assalammualaikum wbt,
Hari ni entry aku menunjukkan bahawa Allah tu memang sentiasa menjaga hamba-hambaNYA,
cerita nya macam ni, aku kan sibuk mencari apa yang boleh dijadikan bisnes, dan memang durian runtuh bila kawan aku invite join infinity downline, dan aku berminat sangat, so cara aku nak cari orang dulu,

dan aku pon meneruskan misi aku, then suddenly ada la seorang lelaki ni mesej aku, die budak sekolah aku dulu, tapi aku tak pernah tegur dia pon,dia tanya aku "ID tu actually haram" then aku punya lah terkejut, dan aku agak ambil masa nak search semua ni, then he explain to me everything about ID, kenapa haram, then boleh pulak kiteorang chat pasal bisnes, memang otak bisnes la lelaki tu, dan dari situ aku sedar Allah tu maha penyayang , dia kirimkan that guy untuk beri peringatan kepada Aku, Alhamdulillah.. dan korang rasa nak kenal kan dengan lelaki tu? haha, tak payah tak nak aku letak link fb die, kalau die tahu takut lain pulak jadinyer, btw aku tabik kat budak tu sebab sanggup tegur aku pasal tu, lelaki yang baik :)

*Even aku satu sekolah dengan dia, tak pernah bertegur even sekali, tapi he remind me pasal sesuatu yang related dengan islam*

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com