Friday 1 June 2012

change blog to diary! it is better :)

Assalammualaikum wbt wbt

aku baru jer balik tapi buka lappy terus jer online! tadi kat mall mengantok sakan sampai kena tegur dengan adik aku si hamra tu, entahla... gila online kot,

entry kali ni just short and simple not short and sweet, why not la kan change this blog to diary? is it okay? haha not for me even aku tahu agak ade yang tersentap sakan dengan entry aku buat sampai aku pon diblocknyer but what can i do?


tak tau la kan, maybe ade techinal problem or what ever la..:) 

but perlu ke aku jadikan macam diary? tak kot, suka hati la kan.. sesetengah orang tu memang tak kesah, sebabnya dia rasa 'sharing is caring' hihi
for me tak la kot kalau aku tukar la kan, lost topic nak cerita kan, it is better dari hati aku sendiri nak post entry ape kan? blog aku, aku punye suka la :)
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com