Saturday 12 May 2012

facebook dan aku

Assalammualaikum wbt, memandangkan hari ni terlampau bosan dan aku tak tau nak buat apa , nak borak dengan siapa, so sehari suntuk la mengadap laptop dan sememangnyer mata aku rasa macam nak buta jer mengadap laptop lama2.

first sekali yang akan aku buat online facebook, friends jer ramai tapi semua tak menegor, so my prinsip 'KAU SOMBONG AKU SOMBONG' senangkan.

memandangkan aku dan facebook bagai kembar akhirnya keputusan yang drastik aku buat, DEACTIVATE facebook. kalau aku rasa rindu dekat mereka, mereka dan mereka insyaAllah panjang umur online la balik..


sorry guys dan aku telah menukar link blog aku, just need time to be alone. sorry yaw

*kalau aku online fb jer sampai over limit aku punyer broadband =.='

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com