Thursday 31 May 2012

Kiamat oh Kiamat

Assalammualikum wbt,
memandangkan aku dah tak de benda nak buat, pergi kerja balik kerja jer tiap2 hari dan agak membosankan, so sepanjang masa free ajer confirm aku online, dan hari ni mood aku terlebih baik nak post benda baik-baik, insaf agak nyer?

actually aku post kat facebook macam ni,




2 hours ago · 
  • dulu~
    masa sekolah rendah, dengar jer ustazah cakap pasal tanda2 kiamat, seram sejuk jer.

    sekarang~
    dengar pasal kiamat jer 'ala biasalah manusia akhir zaman'

    *mane perasaan takut tu?*
     ·  · 

    dan aku pon tergerak hati la nak buat entry pasal ni, nampok benor baru nak insaf? haha

    okay yang aku tau dulu time kecik2 la kan, ustazah selalu cerita pasal kiamat, then ada pulak member-member aku yang seram sejuk dibuatnyer, tegak bulu roma.

    haishhhh  ...

    bila dah besar sikit jawapan senang jer, nak kiamat dah.. haishhh 


    korang nak tau tak tanda kiamat?

    divided by two, kecik and besar :)

    untuk tanda-tanda kecil:
    korang baca ni, tak baik aku copy paste, so semua lengkap
    dan bila aku teringat balik ade jugak ustazah aku bagi tau dulu, kuat tak ingatan aku? *tak salah puji diri kan?*

    then kalau tanda-tanda besar pulak korang baca ni, haish dulu aku dengar nak menangis, sekarang kalau aku baca, gayanyer kalau tak jadi muslimah sejati jugak tak tau la, jadi pengikut dajjal lah, minta dijauhkanlah.. :)

    walaupon entry aku agak berterabur, tapi lost word sebenar dan sebenarnya, :)

    *jangan mara yer kalau terbelit-belit otak tu*


Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com