Wednesday 30 May 2012

Oh result!

Assalammualaikum wbt, finally result aku dah keluar..


Aplikasi Semakan Keputusan
Peperiksaan Matrikulasi Online

Kolej-Kolej Matrikulasi
Kementerian Pelajaran Malaysia

Isikan USERID anda:

Nota: Format USERID: NO.MATRIK + 6 DIGIT terakhir dalam No.k/p ,
Contoh: MA0455527085026295
UserID :   
Userid: MA1123XXXXXXXXXXXX | No Matrik: MA1123XXXXXX | No. KP: 931004XXXXXX

SUBJEK
GRED
PERAKAUNAN
X
X
EKONOMI
X
X
PENGURUSAN PERNIAGAAN
          X
X
MATEMATIK
X
X
BAHASA INGGERIS
X
PNGS1
X
PNGS2
X
PNGK
x
STATUS
LULUS



sorry aku tak nak tunjuk result, just can say that sangat memuaskan hati aku :)
I think berbaloi lah usaha aku, thanks parents aku yang selalu doakan kejayaan aku, to all lecturer, thanks bagi ilmu yang sangat-sangat bernilai, thanks,syamiera, myra , sufie(bestfriends aku jugak)selalu ajar aku. rum mate aku yang sanggup stay bersama-sama, ha bestfriends aku farahin yang selalu support aku, and someone yang selalu stay teman aku study sampai pagi.. :)

ibu dan ayah


azmira,wani, farahin

farahin

myra dan sufie
syamiera
sir ahmad
Madam sabrina
puan salwana







yang lain tu aku tak jumpa gambar, tak lupa pada sir zaidi, sorry sir gambar tak nak masuk pulak hihi...
puan sumayyah pulak susah nak dapat gambar die haishhhh

*tahniah kepada myra dan sufie , 4flat gempak tu*
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com