Tuesday 22 May 2012

Family relationship

Assalammualaikum wbt..
memandangkan aku semakin tak sedap hati dengan kekeliruan yang berlaku so aku pon tergerak hati la nak tulis entry ni, memandangkan aku ni pon manusia jugak so ada hati dan perasaan,
suka, duka, cemburu, geram, menyampah tu adat lah dalam 'family relationship' but yang membuat ikatan persaudaraan kekeluargaan itu masih kukuh sampai sekarang, perasaan dan luahan  hati tidak di bicarakan terhadap family members kita yang kite geram or whatever la,

memandangkan aku ni jenis tak puas hati tapi tak cakap kat orang tu, sebab ape? sebab tak nak mengeruhkan keadaan, cukuplah mereka yang tertentu tahu tapi kat sini aku just nak bagi peringatan whatever yang berlaku, please jaga relationship, tak kesahlah korang bergadoh ker menyampah so whatever la, try to accept, yeah its true sometimes kite tak boleh nak kawal emosi, sama jugak macam aku kadang2 tu kalau terlampau geram sampai tak terkata dah jawabnyer, haishhh kalau korang2 still sayang relationship between family members tu please, kalau nak tegur ade cara, tak puas hati mesej ker, cakap on call ker.. kalau face to face kadang2 segan betol tak?

*apa dah macam2 jadi sekarang ni =.='*

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com