Sunday 13 May 2012

KeredaanMu

Assalammualaikum wbt
sebenarnya aku tengah kemas2 then terjumpa lirik lagu ni

Ya Allah Ya Tuhanku
hambamu merindukan 
rahmat kasih sayangmu
dan jua keredhaanmu dalam hidupku


Meskipun ku ulangi dosa noda yang menjanjikan azab sengsara
namunku sedari keampunanmu tidak bertepi
ku akui diri ini hamba yang mungkir pada janji-janji
jadikanlah taubat ini yang sejati padamu ILLAHI


Ya Allah 
ampunkanlah dosa-dosaku
Ya Allah Redhakanlah kehidupanku
moga terhapus penghijab kalbu antara kau dan aku

Tuhan kuzalimi diri ini
andai kau tak ampuni dan rahmati 
alangkah ruginya diri

Tuhan jangan kau palingkan hati ini
setelah kau beri hidayah
sesungguhnya..
kau maha pengasih

teringat time aku nasyid dulu, first time sampai tertido dengar lagu ni,
mendayu sangat..

lastly aku cuba hayati lagu ni, menitis air mata jugak,, :)

*nasib baik aku ade perasaan lagi?*




Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com