Thursday 10 May 2012

Sayangnya Hati manusia sukar ditafsir

Assalammualaikum wbt..
i can't believe that aku akan kerja, at the same place =,='
entry kali ni agak emo memandangkan aku agak tersentap dengan someone
dan..

sesuai sangat la entry ni kan, pada pendapat korang kalau hati manusia macam aku ni mudah ditafisr adakah manusia2 seperti aku ni akan bahagia selamanya?


kalau lah hati manusia senang ditafsir tak de la aku sakit hati kan? normal la.
kalaulah hati manusia senang ditafsir tak de la berlaku perceraian.

dan dengan 'kecik hati' aku online facebook, try satu application ni, 
and i am surprise that , keluar la N** H****** is 100% unhappy..

terbaik, baik application macam tu tafsir hati manusia tak de la frust menonggeng kan?

*maaf yer yang terasa.. ade aku kesah?

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com