Monday 14 May 2012

Working!

What a tired day, sleeping late, going to work early and going home late. Back pain meyh kalau hari-hari lagu ni, menunjukkan tulang aku tidak cukup kalsium dan lebih teruk dari orang tua walaupun umur still 19 tahun. ha talking bout this entry la kan aku dah boleh imagine macam mane orang yang terlalu obses bekerja tanpa menghiraukan kesihatan. Actually they have their own reason right?
for example sesetengah orang terlampau obses bekerja sebab nak kaya.ada jugak diatas desakan hidup yang diluar kawalan dengan pelbagai tanggungan yang perlu dilaksanakan sebagai seorang manusia yang bertanggungjawab. Am i right? if not,tegor la..

bukan semua dilahirkan dalam keadaan mewah kan, so memandangkan aku dah ada experience , aku rasa kerja more better dari study, but bila aku compare kan dua2 nya working just masa kita kerja je fikir, study all of the time. but dengan academic yang excellent baru la kita boleh dapat a better job right?

*bila la nk sambung study balik, kerja penat la.


Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com