Wednesday 19 December 2012

20/12/2012

hyeeee... abaikan date kat atas tu, sekarang tepat pukul 3.47 pagi 20/12/2012 ...

lepas ni susah la nak jumpa tarikh yang sweet gini kan? ada ke 13/13/2013, it is impossible kan?

aku? macam biasa dengan mata yang macam zombie ni berkorban sikit la, sikit jer,,, eh kenapa nak update entry ni kan? nonsense je kan?

ada sebab, aku mengharapkan keajaiban pada tarikh yang istimewa macam ni.. apa yang aku nak???

haiyaaa aku tak kesah, tapi semua tu mustahil akan berlaku pada aku kannn, yeahhhh walaupon aku tahu keajaiban itu wujud tapi kenapa aku cakap macam tu ek? mustahil la wei keajaiban akan jatuh kat aku pada tarikh yang istimewa ni, ermmm

mesti korang rasa 'pehal dengan minah ni touching2 plak'

walawehhh aku tak sentap, tak touching tak apa okayyyyy.. aku memang macam ni, suka minta benda bukan-bukan walaupon agak sukar aku dapat... so jangan tanya kenapa dan kenapa? biar lah hati aku je yang tahu... korang tak perlu tahu.

Andai ada keajaiban berlaku , wahhhh bahagia, seolah-olah bermimpi.. namun dan namun manusia ni ada batasnya kannnn..
TAKE NOTE!
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com