Monday 3 December 2012

Cemburu melanda!!

Aku cemburu!! sangat cemburu!! kenapa dan kenapa??? eh terlupa bagi salam...  Assalammualaikum wbt..

kerana terlalu ikut kan perasaan lupa untuk memberi salam..

seriously aku tersangatlahhhh cemburu, hanya tuhan sahaja yang tahu bertapa cemburunya aku!

hati menangis sendirian tanpa mengira sesiapa yang akan mendengarnya!!!!!!!!

aku ikut emosi aku, kenapa aku tak berusaha menyelamatkan keadaan untuk mengelakkan perasaan cemburu ini??

Al-kisahnya kami berbeza..

Apakan daya aku dengan diri aku, mereka dengan diri mereka? kenapa?

kerana kami tersangatlah berbeza? dari segala aspek terlalu banyak kekurangan redha dan pasrah menerima ketentuan takdir!!!!

mungkin jodohku disitu belum ditemui, mungkin ditempat lain bukan?

tapi hakikat nya aku tetap cemburu, menangis melihat gambar-gambar yang terpampang di facebook!!

cemburu melihat jodoh mereka di Mesir, Indonesia dan sebagainya.. aku hanya bertahan di Malaysia, nak mengharapkan biasiswa salah aku jugak , yang pergi apply biasiswa luar negara apehal kannn...

Cemburu melihat jodoh ilmu mereka di luar negara, hakikat sebenar mereka mempunyai peluang itu tapi aku? mampukah meneruskan pengajian diluar negara? InsyaAllah...

semoga dipermudahkan jalan,,,
kebanyakkan rakan yang pernah sekelas dengan aku telah terlaksana impian mereka untuk menyambung pengajian diluar negara.

Anis, pavi, muizz, Ahnaff .. budak-budak pandai yang dah jejak kan kaki diluar negara.. aku????? haishhhhhh cemburu sangat!!!!!!!!

impian aku mampu terlaksana jika ada peruntukan kerana kos untuk belajar di tempat pilihan aku di UK menelan kos rm300,000.000 setahun.. mana nak cari kak? biasiswa terlalu ramai yang memohon!

Aku tetap dengan sifat cemburu aku selagi tidak menjejakkan kaki di UK untuk menyambung Master's in Accounting!!


*jelez tengok gambar muizz kat Tanta, jelez3!!*
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com