Sunday 16 December 2012

I'm Gangster :)

 well aku ni terlebih rajin update blog lately sebab kelas banyak tak dak dah, boleh goyang kaki la kan? banyaklah kau assignment tak settle lagi ingat apa mem besaq duk goyang kaki ka?
orang pandang pon tak heran la. =.=!

well sesuai la kan ayat aku dengan tajuk entry? yeahhh i'm a gangster, nak dijadikan cerita semalam aku ni topup la no maxis sampai rm10, hamikkk kau nak call sapa ja kan? baik tak payah topup, dengan alasan malas nak topup no celcom, okay alasan yang tak masuk akal langsung!

so maxis ni tersangatlah baik hati, bagi aku call free, *excited* dan aku pon call la ibu aku , al-maklumlah aku mana boleh tak call, sekurang-kurangnya kena call jugak seminggu sekali, penting ouh call parents ni, *anak sulong la katakan , poyo jak lebih* ]

so balance tu nak call sapa? scroll la no maxis yang ada, macam tak okay ja nak call, so tengah online tu tanya kawan aku free tak, tapi dia macam tengah tak okay jak, tak jadi nak call dia, scroll lagi, minta no orang itu orang ini, so aku call la si Amy ni, nak menghabiskan minit-minit terakhir, well tengah borak-borak, dia cakap kat aku

" iqah kau nak tau tak, dalam banyak-banyak kawan perempuan yang aku ada, kau yang gangster "

oiiii sentappp mak, mentang-mentang aku kasar ampa cakap aku gangster, kuang ajaq la kann :'(

well kat sini aku nak tegaskan aku bukan gangster okayyyyy, take note please!
aku just lasak jer, well aku seorang yang sangat sopan jugak okayyy *muntah darah la ampa baca*

the truth is aku bukan gangster ,cuba cakap lepas jak, aku masih seorang yang lembut okayyyy, tak caya? tanya ibu aku mesti dia gelak habis, dia akan cakap,

'lasak tak reti duk diam'


WELL sekasar-kasar aku pon biar kan lah, ada aku kesah,well im not a good women but im proud to be who i am, tak perlu hipokrit kan?
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com