Thursday 20 December 2012

Peristiwa 20/12/2012

hyeeee, entry before ni aku harap sangat kan ada keajaiban yang berlaku kan~
haha tapi bukan keajaiban , tapi banyak peristiwa yang menggembirakan aku! haiyaaa apa ituuu?

 nak diceritakan aku tidur lambat around 5 am macam tu la, assignment punya pasal la kan =.='
pagi tu aku terlajak bangun pagi pukul 8 am so memang kelam kabut la kan? kelas pukul 8 am, management pulak tu =.=' serba salah ni,

takut  tak sempat so aku cakap dengan member yang aku mungkin tak pergi, lepas tu member aku cakap, seriously??  'depa kena sign attendance for  7dayss okay sebab before ni lecturer tak bawa attendance'

aku dengan menggelabah nya pergi la jugak, alih2 aku naik bas pukul 8.30 macam tu , memang sempat sangat la kan pi kelas, dalam pukul 9 baru sampai,

but dalam otak aku, 'its okay kelas habis pukul 9.30'
alih2, aku tunggu punya lama dalam bas tu, pukul 9.00 am baru gerak, what the fish la kannnnnn! aku dah lambat sangat ni, tapi aku biasa la kan... take it positively, haha..

baru gerak member aku dah call, "HAZIQAH KAU KAT MANE HA?? KAU TAU TAK KELAS DAH HABIS DIA DAH AMIK ATTENDANCE!"

banggggg to the head la kannnnn! padahal hari tu jer aku terlambat habis segala-gala attendance aku, so aku pon cari la dia, tak jumpa bilik dia sebab bangunan dia kepelikan sedikit, tension punya pasal duduk dekat fakulti CAS sorang-sorang, tunggu member aku..

member aku tu memang baik sangat la kan, sanggup teman aku cari lecturer, akhirnya kami jumpa dia di dewan kuliah, dengan selamba nya dia tak marah pon, aku sign attendance depan dia je, pelik jugak tengok die, kalau tak haihhhh haihhhhh je la aku sepanjang masa~~

lepas dah settle tu, aku pon gerak pi kelas math, dah lah assignment aku tak dapat full mark, tension tension, sekali dia cakap dia nak bagi carry mark, walawehhhh terkejut bukan kepalang, out of 60 i got 50+++++++ wahhh terkejut aku~ dengan hati girang bersyukur sangat sangat, almaklumlah final kena berkorban jugak kan.. Aku sayang kat lecturer math aku lahhhh, thanks for him..

aku balik settle kan assignment, then malam tu ada presentation paperwork program aku, so aku adalah pengarah projek, berdebar seyhh nak bercakap depan mantan majlis tertinggi, al maklumlah depa senior tahun akhir kannnn, so masa present seriously nampak muka dieorang excited sebab aku punya program lebih extreme dari ketua exco aku, aku timbalan jak *aku tak tau pon die buat program ape sebenarnya* dan dia tanya macam-macam penat nak jawab kot, dan Abg Daus pulak cakap,okay boleh proceed program ni, aku tak terkata kot sebab program ni aku dah lama nak buat dari aku sekolah menengah lagi, just belum ada peluang, bersyukur sangat-sangat!

dan lagi satu story tu, biarlah rahsia :)





Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com