Monday 10 December 2012

haiyaaa tension maaa !!

Assalammualaikum wbt, tajuk entry menambahkan ke'tension'an aku~~

well dah nak final dapat assignment berlambak seyhhhhh!!!!!!!!!
baru elok demam dah nak demam balik ni, mula2 boleh lagi la~~
*konon berlagak sangat*

dapat assignment AIS stands for accounting information system~
haiyaaa ingat kan submission untuk power point je la, sekali hamikkkkk kauuuuuu

dia kasi dengan UBS accounting system dan database!

Database la paling memeningkan kepala aku, terasa kebebanan tu tapi kena usaha kan???
kalau tak macam mana nak pandai? kann??

dan semalam merupakan kelas terakhir dengan the killer lecturer, tapi aku sayanggg giler kat lecturer tu la,,,,
bagi ilmu kat aku kan???

and he said the bad news is FINAL ASSIGNMENT.. its okay, then he explain it...

sekali bila buka learning zone nak jatuh tersungkur dah aku ni... kenapa????

susah giler seyhhhhhhhhhhhhhh!!!

Buat analysis pasal satu company dan sebagai accounting student biasa la kan, tugasan mestilah pasal financial report kan????

TAPI...

macam kami ni nak buat analysis untuk beli saham syarikat tu, seriouslyyy terasa satu batu besar kat atas bahu ni..... mula2 okay la then bile die minta macam2 well aku terasa memang nak labur kat company tu betul2 =.=!!!

tension mak tau tak????

dengan final exam lagii? uwaaaaaaa nak nangis, ada yang nk pinjamkan bahu tak? hihi :P




acaner ni??????


Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

1 comment:

Amy Equalizer II said...

nak pinjam bahu? mai jb :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com