Monday 24 December 2012

Rindu pada dia~

tengah malam menangis sorang-sorang, ibu tak dak untuk dipeluk, nenek tak dak untuk dipeluk~ Ya Allah aku rindu atok sangat-sangat, aku masih terkilan sebab masih tak dapat jumpa dia buat kali terakhir, ,  , tersangat terkilan, malam ni aku tengah berjuang untuk final exam tapi aku tak mampu untuk fokus ya Allah,,,

teringat akan kegembiraan mukanya, suara dia yang bising tu, pagi-pagi ada depan mata aku waktu dulu, malam-malam dengar dia merintih kesakitan, Ya Allah aku rindu dia sangat, di saat aku berjuang untuk PSPM 2 dahulu la dia pergi mengadap Illahi, aku masih belum ikhlas atas pemergiannya, keran tidak berkesempatan untuk melihat mukanya Ya Allah, Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman .. amiinnn
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com