Friday 14 December 2012

Be A volunteer in GAZA?

Assalammualaikum wbt, well hari ni mood menaip blog disebabkan banyak story yang di share untuk melepaskan bebanan , kekusutan hati dan ketidakimbangan jiwa ini . ecehhhhh~~

kenapa? tajuk entry ni? sebab hati aku telalu rindu, rindu untuk berbakti pada agama,mungkin ramai kawan-kawan aku gelakkan aku kan? sebab aku bukanlah seorang yang baik, hanya seorang yang biasa-biasa mencari jalan kebenaran itu, kenapa hati aku terasa kekosongan sangat-sangat ~~

dan pada rabu lepas aku attend class EEP, masa tu la aku rasa macam nak balik sebenarnya, kenapa? just three of us????? imagine it okayy, geram pon ada tapi tak pe la, sebab aku ni hormat lecturer tu masuk la jugak dan buat aku rasa nak balik lagi bila dia bincang pasal teori MASLOW, okay aku tak minat tapi minat la nak meluahkan pendapat tu, suddenly dia tanya kawan aku,

Izzati name one of the country that's not fulfill physiology ? okay zati tanya kami, then aku cakap kat zati , Palestine~~

then he said

Sir Rafiul : I know everyone in Malaysia love palestine, im also, do you love palestine.

Aku        : Ya for sure, i love palestine

Sir Rafiul : You want to go to palestine?

Aku        : if I have a chance , i want~

Sir Rafiul : Why you want to go there?

Aku        : I want to help them,

Sir Rafiul  : to be What?

Aku        : To be A volunteer sir :)

Sir Rafiul : I will tell my friends at palestine to ask you to be a volunteer there.

Aku       : serious? okay sir :)



motif aku tulis? okay aku tahu tu satu gurauan beliau, tapi kalau betul la aku akan usaha kan untuk pergi, sebab bila aku borak pasal tu dengan dia, hati aku sayup sangat~ terbayang keadaan mereka di sana, kalau betul la siapa nak follow aku? aku tahu tu gurauan dia, tapi aku mengharap menjejakkan kaki kat sana.. :')
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com