Wednesday 15 August 2012

Birthday Present!

Salam, petang tadi jumpa wani sebab nak bagi kuih MAZOLA yang dia minat sangat tu!

walaupon kuih aku tak sama dengan kuih yang kat luar tu tapi akhirnya aku buat hasil titik peluh aku sendiri okay! kat luar tu lain rasanya! dan sempena birthday wani aku bagi shawl untuk dia tapi tak sempat nak snap gambar shawl tu.

so saadddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd!
but masa jumpa wani she give me something, aku tak tengok pon tapi aku tengok beg dia, cantik sangat!!!!

itu beg kertas beliau dan sampai je la rumah kan aku tergelak sorang2, why and why?
wani bagi aku shawl, aku cakap kat dia untuk apa, she said birthday present sebab nanti tak jumpa lagi!
sedih la pulak aku dengar, haishhh al maklumlah aku jer tercampak nun ke utara sana.


nice shawl wani, dan macam tau jer ader colour purple tu :)
so thanks and happy birthday wani! yang lagi dua orang tu jangan lupa tuntut hadiah anda daripada saya yer :)

*lovethem




Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com