Tuesday 14 August 2012

Kad raya pertama telah tiba :)

tengah baring-baring sambil lelapkan mata tengah hari tadi, *tidor la kan* boleh pulak ibu aku letak satu kad kat muka aku *taktik nak kacau aku,faham sangat dah* dan ibu aku cakap 'along, kat muka kau tu ape?'
yang aku ni pulak dah tau sangat la taktik die tu, same jer dengan ayah, so aku buka mata terpamapang tulisan selamat hari raya, dalam kepala otak aku ni ha aik, sape pulak yang bagi ni? so melihat la nama beliau, Azmirah rupanya , *kad raya kau aku rasa raya baru dapat kot* hihi

so dengan mamainya aku letak kat almari dulu, sambung tidur, tak sampai 5 minit dah kena kejut bangun, baru nak bermimpi, so ambil kad tu semula dan baca la segala-gala yang tercatat, begini la rupanya, poskad raya namenyer :)

 page depan, sweet2 :D



 dan inilah isi kandungan nya, alamat kat sebelah tu, excited dapt kad raya , lama tak dapat lepas tak sekolah ni, :)

*thanks azmirah*




Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com