Friday 31 August 2012

hamra oh hamra

Assalammualaikum wbt,
tajuk entry ni nak buat aku gelak non-stop sebab apa? jom baca

semalam aku keluar beli barang sekali gus pergi beraya rumah saudara-mara, so masa nak balik dari beraya tu, kepala aku dah oening giler masuk angin la katakan, dan masa tu barang tak cukup lagi, so aku ajak ayah pergi giant, then bila kat giant cari toilet nak muntah, so aku ajak la adik aku teman,


then masa jalan tu semua kat mall tu pandang hamra, then i wonder why?
tapi malas nak ambil kisah dah tak tahan pening,

suddenly aku pandang bawah, tengok selipar adik aku sebelah lain, mau tak sakit perot aku tahan gelak..


di ibaratkan begitu okay tapi tu contoh jer, dah sampai dalam giant tu aku tunjuk kat ibu aku, gelak sakan dia.. nasib baik tak de orang, malu jer :P

*abg cashier tu senyum jer tengok hamra*
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com