Thursday 2 August 2012

I'm single! ketinggalannya aku!

Assalammualaikum wbt, tengah khusyuk call orang , mesej2, tengok tv sambil minum nescafe ais boleh pulak aku terfikir nak letak entry apa, idea umpama Jimmy neutron, dan kenapa entry ni? eh jangan di tanya, jom selongkar!

'semua member aku dah ada BF, aku jer tak de. ketinggalannya aku'

'malunya aku mostly budak2 lelaki senang nak cari awek tapi aku? hampeh! sedihnya'

ahaiii, awak dan awak dan awak kenapa berfikiran begitu? yang aku nampak la kan MOSTLY ada couple!*aku dulu, sekarang tak de, taubat2,aha*kenapa? ikot trend kan? atau memang betol sayang tahap giler2?

dan kau?

kenapa nak down? sebab kau single kau rasa ketinggalan?

"wei kolotlah kau, orang lain dah ada awek kau apa pon tak de, kolot"

dan kau terasa? geram? marah? salahkan diri? persoalkan kejadian tuhan yang dah cipta kau sesempurna manusia? alahai come on la .. biar lantaklah orang nak cakap kau tu jenis ketinggalan ke ,kolot ker?

dan pada masa tu la korang rasa tercabar dengan kawan2 korang dan korang memulakan misi untuk mencari spare part tyre, *sebelum dapat isteri/suami yang sah*

bila tak dapat memang korang rasa oh hinanya aku! kenapa la mereka senang sangat tapi aku? apa kurangnya aku!*mula la tu*


weiii come on la, jangan pernah terfikir yang kau ketinggalan, dan jangan terlalu sombong sangat nanti sangkot kat mane2 mamat/perempuan baru korang tau*kutuk diri sendiri* ..

sebenarnya korang dah mencipta zaman baru, haiyaa zaman kebangkitan islam semula, no more couples kan? so let's change the trend okay? korang kasi buka mata kawan-kawan korang dan kasi buka mata aku biar sedar sikit..


*biar kita sayang orang dengan sah*
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com