Friday 3 August 2012

hati kami tetap baik!

Assalammualaikum wbt, erm so how your day? okay tak. ada yang tak sempat jawab salam sibuk baca entry ni?post aku? sebenarnya berkaitan dengan entry aku sebelum ni kenapa dilabel sombong? kenapa ek aku cakap berkaitan, ahai macam ni aku kan rajin stalk blog farahin dan post die sombong vs garang ahai..disini aku nak tegaskan walaupon aku dilabel sombong dan dia dilabel garang *aku pon garang actually, haru-biru rumah kalau aku ada, take over job parents aku la kan* hati kami tetap baik okay!

kenapa aku cakap macam tu? ahai aku tak puji diri tapi aku still ada sifat nak berkawan. orang cakap aku sombong tapi dieorang kenal sangat ke aku macam mana? kerana spekulasi mereka tu la aku semakin akur yang aku perlu redha MUKA AKU MEMANG SOMBONG . tapi aku tau dengan siapa kita patut sombong kan? aku still rasa nak happy dengan kawan tapi ahaiii apakan daya, nasib baik aku still ada perasaan BAIK dalam hati.. ehee bukan nak puji diri yer! diulang TIDAK sama sekali, aku still amik tau pasal friends aku still amik tau pasal family aku walauun aku tak tunjuk kan?so aku still baik kan? teringat pulak tengah borak2 dengan kak fina she said "muka iqah dengan syiqin lain la, syiqin nampak macam KEREK tapi iqah nampak muka budak baik+giler2, " ahaiii i need an explaination! yang mana satu ni? tak kesah la majority cakap aku sombong so terima je la dengan seikhlas hati..

dan farahin garang? ahaiiii.. tersenyum aku sorang-sorang baca entry die tu, tak kenal maka tak cinta. garang apa nyer, die tegas, bukan garang. kenapa? bab2 penting memang dia tegas. kalau kau sakit la kan, memang dia yang risau then ketegasan die nampak masa time serious. kenapa? sebab hati dia baik, yela lantak korang la nak cakap dia apa kan? janji aku kenal dia, korang tak kenal so diam je la k.. haiyaa so walaupon kami DILABEL SOMBONG DAN GARANG hati kami tetap baik.so sape2 yang rasa nak label kami begitu silakan lah. sangat2 dialu-alukan. janji kiteorang happy :D

*aku tak puji diri, nak back up diri je*
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com