Thursday 2 August 2012

kenangan mengusik!

Assalammualaikum wbt, sedang asyik minum ais kelapa malam2 buta ni, boleh pulak terdengar lagu ni

Bukan kerana paras dan rupa
menyayangimu sepenuh hati
Bukan kerana emas permata
cintaku tulus suci

Bumi yang mana tak ditimpa hujan
lautan mana tak bergelora
begitu juga dengan kasih kita
penuh ranjau berduri

Berjanjilah oh kekasih
hanya aku bertahkta dihatimu
buangkanlah kesangsian
hulurkan la seribu kasih sayang

Usah diungkit sejarah dulu
luka yang pahit biarkan berlalu
selagi nyawa dikandung badan
engkau tetap ku sayang

Berjanjilah oh kekasih
hanya aku bertahkta dihatimu
buangkanlah kesangsian
hulurkan la seribu kasih sayang

Usah diungkit sejarah dulu
luka yang pahit biarkan berlalu
selagi nyawa dikandung badan
engkau tetap ku sayang

Bukan kerana paras dan rupa
menyayangimu sepenuh hati
Bukan kerana emas permata
cintaku tulus suci….



eh kenapa dengan lagu ni? ahaiii tak baca tajuk post ka? ya kenangan mengusik! hampir tiap2 kali aku dengar lagu ni ahaii, sedih nyer la.. tapi apakan daya, mencari keredhaan ILLAHI lebih penting bukan? 
ade something happen yang buat aku susah sangat nak lupa lagu ni, memandangkan kat tempat kerja aku asyik pasang lagu2 jiwang ni, terkeluar pulak lagu ni dan aku BERAZAM nak cari lagu ni. ahai bila pulak aku layan lagu macam ni? sejak keje situ la! belom sempat aku nak google dah ada orang post lagu ni, tak payah susah2 aku nak cari tajuk dia lagi!tu yang lemah je dengar lagu ni!*poyo je lebih*


*ahaiiishhh, sabar je la dugaan*
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com