Thursday 2 August 2012

Rindu Menular

Assalammualaikum wbt, sedang asyik dengar radio terdengar pulak lagu jiwang ecehh tak payah sebut la kan sebab aku pon tak tau tajuk die,

dan rindu semakin menular. pada siapa? pada mereka yang rindu pada saya la! ahai,, rindu pada 3 gadis serangkai ni.


amirah
syamiera
sufierina
siapa mereka? mereka teman suka duka aku kat matrik dulu. kawan ketawa dan kawan menangis aku kat matrik. tiap-tiap kali aku down they give support. tiap2 kali aku malas nak study kena marah dengan dieorang, tiap-tiap kali aku rasa kecewa sangat2 dengan result aku, dieorang bagi semangat dan study together2. tiap2 kali aku minta tolong, dieorang akan ada without excuse! how amazing they are kan? even kami kenal kejap jer, tapi most of the time aku spend masa dengan dieorang. Teringat tiap2 kali dieorang sergah aku kat tingkap.*aku kan ground floor* amirah bilik sebelah aku, syamiera satu floor dengan aku, sufie agak jauh blok sebelah, haiya.. sampai sekarang hubungan still okay meyh dan masa berpisah tu, kami tak menangis! kenapa? aku rasa aku tak nak end up relationship kiteorang masa tu sebab we know that kami akan berjumpa semula. so masing2 dah ada life masing2, aku dapat UUM bachelor in acc. amirah pulak UPM also bachelor in acc. the best2 part is Sufie dengan Syamiera dapat UKM bachelor in bis. haha untung mereka. rindu seyh nak jumpa dieorang. Gelak sama2.. seriously rindu dieorang giler2.

*hahaishhhh bila mau ketemu ni*
                                          


Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com