Sunday 5 August 2012

Finally I got "youth club sim"

apa?apa? tajuk entah pape kan? who's care? blog aku kan3? so, selama ni kan aku selalu jer tukar no maxis aku kerana daan kerana kredit aku asyik dipotong, diganggu olrh makhluk Allah yang tak dikenali . ecehhh sebenarnya begini, no maxis aku yg first telah selamat menjadi buangan manusia yang tak sedar diri kerana hp aku hilang.. sobsob... then aku ade spare no lagi , tapi sayang la kan no yang hilang tu youth club punyer plan.. then guna la no biasa, masa tu dah tak de pon youth club, then something happen kan aku terpaksa la patahkan sim semata2, then beli no baru, dan owner sebelom aku tu memang hati nya baik la kan, ape ke benda ntah die buat, tiap2 kali topup hampehh, kredit aku kena telan, dan beli lagi no baru tapi jarang digunakan sebab mesej pon setaraf je aku mesej celcom ke maxis , baik aku pakai celcom kan? but now i got a new simcard, ya its quite expensive but expired date lambat kan.. so berbaloi sangat!

tak de la tukar no lagi, nanti kena marah lagi, malas nak dengar.. haha!




Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com