Saturday 11 August 2012

Kata Hati

Bukan mudah untuk mengikut segala kata hati, hanya manusia yang yakin akan pada dirinya akan mempercayai apa yang diinginkan dalam kehidupannya. Aku? sama seperti manusia lain yang inginkan segalanya berjalan lancar namun andai diturut sahaja kata hati maka binasalah diri kan? namun aku hanya manusia biasa yang sering kali membuat kesilapan tanpa niat(niat? kadang2 kot) tapi andai kata hati aku benar patut ke aku ikut? kekeliruan menguasai diri! peace! so aku perlukan seseorang untuk memberi nasihat dan semestinya orang tu mempunyai ilmu agama yang mendalam! tapi siapa??? yang benar2 layak? andai kata hasrat hati aku tak dapat dilaksanakan disebabakan kekeliruan aku, pasti suatu hari nanti perkara yang tak diingini berlaku. wallahu'alam. aku tak minta musibah sekadar berjaga-jaga supaya tiada penyesalan diri. konflik hati memang merumitkan dan memeningkan  kepala, lama2 botak kepala aku !

hati kata mau, otak kata perlu ker?
macam mana ni?
someone help me!

*terseksa wei kalau mcm ni*
Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com