Tuesday 7 August 2012

Pening!

Assalammualaikum, haishh pening kepala dengan busy nak prepare dokumen untuk universiti, nak buat wedding card pak su lagi, oh my! pening dan kusut, dengan ptptn punya dokumen aku tak settle lagi! ceh nak menangis nih!dengan yuran tak pergi bayar lagi, dengan jpa line busy memanjang, well thats y la korang nampak aku online ajer.. alang2 menyeluk perkasam dan free ajer ni lah padahnyer, haishhh nak nangis nh!dengan aku call pihak universiti tak reti berangkat dari last week lagi aku call baru hari ni angkat! dugaan memang dugaan bila dah jawab orang tu suruh call orang ni, orang ni suruh call orang nun! adeh sakit kepala aku, tengah elok2 cakap boleh pulak kredit habis! pergi topup then cakap lagi dengan puan tu agak2 die mesti tension tapi aku lagi tension call tak sampai 2 minit kredit habis lagi! okay memang telan kredit banyak la kan... ni pulak macam2 lagi ni nak buat,, tension!

sabo je la aku!

Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com