Thursday 30 August 2012

Memasak

Assalammualaikum wbt, okay hari ni merupakan jumaat terakhir dirumah, sedih dan memandangkan semua cuti kan kami satu keluarga sat lagi nak keluaq *siapa nak ikot tunggu bawah blok, hihi*

so masa aku tolong ibu lipat baju, ibu suruh masak*oh no dah la fail* haha
memandangkan nak keluar so aku masak simple je la , expresss *hehe*

Aku just masak sambal dengan sayur tumis  jer :)

simple kan?
dan adik aku boleh pulak menyampuk. she said "adik nak makan nanti , adik komen along masak mesti tak sedap!" *apa punya adik ntah*

so menu pertama sambal sardin jer, just add chili's and beberapa benda lain, kalau masak sardin je tak sedap! aku tak suka,,,

adik aku cakap , "ok la.." menyampah! tak de bagi semangat langsung :(


menu kedua sayur tumis jer, simple giler... 


dah3, orang kat rumah ni makan jer jangan complain, nak makan kat luar lambat sangat kan? kena tunggu ayah balik solat kan3?


*last memasak dirumah :'(


Kekuatan Hati Adalah Akal Yang Waras

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved ciksombonggila.blogspot.com